1393-10-10 11:56
1626
0
8167
دانشجویان گنبدی در حاشیه مراسم نه دی در گنبد؛

نمیگذاریم منش ایرانیان مانند کوفیان مثل زمان ها شود/ سران فتنه باید در زباله دان تاریخ بسوزند

در حاشیه تجمع حماسی ۹ دی در گنبد دانشجویان گنبدی ،۹ دی را نقطه عطفی دیگر در تاریخ انقلاب دانستند و خواستار برخورد با سران فتنه شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مریم شیروانی دانشجوی دانشگاه گنبدکاووس به خبرنگار ما گفت: ما هیچگاه هتک حرمت به امام عزیزمان را فراموش نخواهیم کرد و تا زمانیکه زنده ایم نهضت مقاومت ادامه دارد.

IMAG1418

این دانشجوی گنبدی همچنین گفت: حماسه روز ۹ دی ثابت کرد که مردم غیور ایران همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت هستند.

دانشجوی دیگری از دانشگاه آزاد گنبد حضور مردم در این تجمع را اینگونه بیان کرد که ما برای ۹ دی یعنی دفاع همگانی از حریم ولایت اینجا جمع شده ایم.

Untitled

او افزود: ما آمده ایم تاامروز بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کنیم.

محمد غلامزایی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان گنبد نیز خطاب به رهبر انقلاب گفت: رهبر عزیزم ما تا آخرایستاده ایم و از مردم خواست تا پشتیبان ولایت باشند و ایشان را تنها نگذراند.

Untitled

غلامزایی ادامه داد: در این زمان بیش از هر زمان دیگری باید به رهبر کمک کرد و باید قدر خون شهدا و چنین روز های بزرگی را بدانیم.

بنفشه گلچین یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز به خبرنگار ما گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که مردم به یزیدیان زمان ثابت کردند لبیک گویان به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان خود سژهستند و نمی گذارند همچون کوفیان منش ایرانیان مثل زمانها شود.

IMAG1420

این دانشجوی پیام نور برخورد با سران فتنه را مسئله ای دینی و اسلامی دانست و گفت: هرگونه مکث بر اجرای تصمیم محاکمه سران نشان از ورود خواسته های شخصی و استعمار پذیری آنهایی است که نمی خواهند پرونده فتنه گران در زباله دان تاریخ بسوزد.

معصومه شفیعی دانشجوی دیگری از دانشگاه دولتی گنبدکاووس نیز به تاسی از سخنان رهبری ۹دی را یک لحظه شناسی که مردم به خوبی ولایت پذیری را به نمایش گذاشتند دانست.

IMAG1423

شفیعی با اشاره به اینکه طراحی این فتنه از سوی دشمنان بود گفت: افزود: بازیگردانان داخلی این نقشه سران فتنه بودند که این کار آنها ناشی از عدم بصیرت آنهاست.

این دانشجوی دانشگاه دولتی گنبد با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اذعان کرد: فتنه بدتر از قتل است و در جریانی که ایجاد می کند چندین طیف آسیب می بیند و این کاری بود که سران فتنه در سال ۸۸ کردند و ما خواستار برخورد با آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.